Jdi na obsah Jdi na menu
 


Vnitřní pravidla o poskytování služeb

Příspěvky

Personální obsazení

31. 3. 2010

 

Pracovnice Centra:

Mgr. Monika Krúpová – ředitel Centra = vedoucí sociální pracovník – tlumočník

Mgr. Tereza Skákalová – zástupce ředitele – sociální pracovník

Mgr. Markéta Novotná – sociální pracovník

 

Dále je uvedeno obsazení pracovnic v jednotlivých službách.

 

Nouzové a havarijní situace

31. 3. 2010

Zde naleznete možné nouzové a havarijní situace a postup, jak danou situaci řešit.

Jedná se o zkrácenou verzi našich pravidel, originální dokument Vám rádi předpložíme v kanceláři.

 

Individuální plánování

31. 3. 2010

Tato pravidla popisují postup poskytování služby, plánování služby a její hodnocení (nebo přehodnocení).

Jedná se o zkrácenou verzi vnitřních pravidel, originální dokument Vám rádi předložíme v kanceláři.

 

Uzavírání smlouvy o poskytování sociální služby

31. 3. 2010

Tato vnitřní pravidla popisují podmínky a postup uzavření smlouvy o poskytnutí sociální služby.

Níže je uvedený vzor písemné smlouvy.

Jedná se o zkrácenou verzi, originální dokument Vám rádi předložíme v kanceláři.

 

Jednání se zájemcem o službu

31. 3. 2010

Tato vnitřní pravidla popisují postup jednání s osobou (= zájemce o službu), která Centrum kontaktuje poprvé a chce využít službu.

Níže je uvedený postup při odmítnutí zájemce o službu (důvod, řešení situace,...).

Zde naleznete zkrácené znění naší směrnice, originální dokument Vám rádi předložíme v kanceláři.

 

Výpis z vnitřních pravidel Centra

23. 3. 2010

Zde je uveden výpis ze základních pravidel, kterými se řídí poskytování sociálních služeb v Centru. V případě Vašeho zájmu Vám je v naší poradně předložíme kompletní...

 

Veřejný závazek

23. 3. 2010

Motto: „Usilujeme o poskytování kvalitních služeb pro podporu osob se sluchovým postižením“

 

Podávání stížností k činnosti Centra

23. 3. 2010

Uvedený text je zněním našich vnitřních pravidel o podávání a řešení námětů a stížností na naše služby... Dejte nám vědět, zda jste byli spokojeni s poskytnutou službou, zda se Vám líbilo jednání pracovnice... Sdělte nám také, pokud máte nějaký námět na zlepšení našich služeb...

Možnosti, jak podat námět či stížnost jsou uvedeny dále...

 

Etický kodex

12. 10. 2009

Etický kodex je závazný pro pracovníky Centra, kteří jej respektují a dodržují.